BERÄTTAR OM NYÅRSAFTON

Hej Hej!


Orkade inte skriva igår när jag kom hem, var så trött.  Vaknade halv 11, lite sent men jag var uppe ganska länge också. Men nu blir det massor med bilder och så skriver jag mycket. Men bilderna får visa mer vad jag gjorde igår. Så, igår åkte vi till mormor och morfar vid 20 i 5. Vi tankade först och sen åkte vi. När vi var framme var klockan 12 minuter över 5. Då åt vi ostbricka ochsåg på madagaskar 2. När den var slut tittade vi på tv och så. Jag sprang runt och tog kort överallt, haha:D Sen lagade vi mat, det var oxfile´med potatisgratäng och en stor sallad. Jag och Nathalie hjälpte mormor med potatisgratängen och salladen. Emil hjälpte morfar med köttet. När det var klart stälde vi fram det på bordet och åt. Föresten, jag glömde säga att på oxfilen var det smördeg på, mums. Sen började vi äta, det var jättegott. Jag blev jättemätt också. Vi satt där ganska länge, men sen tittade vi på en film. Fast jag tittade inte, mormor och jag tände marschaller. Sen tittade vi lite till och efter det gjorde mormor och jag blåbärspaj. Efter 20 minuter åt vi den och den var jättegod också. Sen tittade vi mer på filmen och sen blev klockan 12. Då gick vi ut med jordgubbsläsk eller vad det var med jordgubbar i. Vi tittade på alla fyverkerier och jag tog kort. Men när det klickade till i kameran hade fyverkerierna kommit ner. Så jag filmade det istället, så ni får se en film på fyverkerierna istället. När det nästan var slut på fyverkerier stog jag kvar ute helt själv och tog mer kort. Men sen började jag frysa så jag gick in jag med. Vi var inte kvar så länge efter fyverkerierna, då åkte vi hem och jag bytte om till tomtedräkt och gick och la mig. Hihi tomdedräkt:D












Hejdå!


Till Maja: Tack för du visade mig hur jag skulle få in klippet<3



PUSS!

Kommentarer
Postat av: malin

vad fina bilder eller vad man ska säga. vad gulig du var när du var liten:)

2010-01-01 @ 12:36:32
Postat av: mormor

Det är du som lipar,när du var liten./mormor

2010-01-01 @ 13:27:46
Postat av: jennifer

tänkte väl det! <3

2010-01-01 @ 13:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0