BLOGG.SE

Heej!


Nu har jag inte skrivit på 2 dagar men det är därför
blogg.se har inte funkat. Det står bara not fynd eller
något konstigt. Idag har jag inte gjort så mycket
som klockan inte är så mycket.Igår var det robinson
och vinnaren var Hans. Kanske inte den jag hade
hoppats påp derekt.

Igår spelade jag en träningscup i fotboll.
Jag stog målvakt 2 matcher och räddade några
skott. Fick ont i fingrarna när jag skulle ta bolen
och dom hoppade på mig. Första matchen mötte
vi Enskede 1 och fölorade med 3-2. Andra matchen spelade
jag vänster forward hela mcthen. Dom glömde byta mig tror jag.
Jag gjorde 2 mål! Jag har blivit bätre på fotboll när jag
har spelat så mycket inebandy för så bra brukar jag aldrig vara.
Sista matchen mötte vi segeltorp vit och vi var segeltorp blå.
Vi lädde med 2-0 och jag fick en boll i magen som jag satt mig ner
för att rädda ett skott. Men det gick bra och jag räddade det iallfall.
Men i slutet hände det något med backarna och dom gick inte på
så dom stog helt fria och sköt 2 mål. Så det blev 2-2.


HHEEJJDDÅÅ!



 ^------^---------
/                        \
   •   •                    }~
\    @                   /
 --------------------
  /\   "        "   /\


HAHA har fått den i sms och det
står då att jag har fått svininfluensan på
mobilen men i det är fallet i datorn. HAHA!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

den blev lite konstig min gris!

2010-01-31 @ 09:45:29
Postat av: Jessica

Ja du var verkligen duktig, både i mål och som utespelare. Grymt sa grisen...

2010-01-31 @ 09:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0