♥...♥...♥

♥Hej♥


Idag har jag lekt med Isabella (Bella), Saga
Frida och Cecilia. Nu ska jag berätta vad vi har gjort.
Klockan 1 kom Bella hem till mig och så fick hon pröva
några skridskor som är för små för mig. Bella hade
några som var för små och några som var för stora.

Efter en stund hade hon prövat dom och dom passade
så hon ringde sin pappa och sa att han skulle hämta
oss och lämna oss hos Frida. När vi var där gick
vi till Fridas rum och efter typ 5 minuter tog
vi på oss vinterkläder. Vi skulle åka till långsjön
och träffa cecilia där och sen
skulle vi åka tillsammans till Saga som bor vi sjön.
Vi åkte och jag var jättedålig
så i början fick Bella dra fram mig =)
Men efter en stund gick det bra. När vi kom till Saga åkte
vi ett varv till och sen åkte vi in på "Sagas" is som dom har
plogat själva. Vi spelade hockey och körde kull.
sen fikade vi med varm choklad och munkar. Sen gick vi in
och körde kuragömma,spelade spel, lekte kuragömma och
andra roliga saker. Klockan 6 åkte vi hem och nu sitter jag här.
Ska nu gå och säga förlåt till Emil för han inte fick sitta
i min säng ♥

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken bra dag du har haft ./mormor

2010-01-16 @ 19:32:54
Postat av: carro

Hur gör man sådana där hjärtan som du har gjort i början ..Hej..

2010-01-18 @ 16:45:02
Postat av: carro

Hur gör man sådana där hjärtan som du har gjort i början ..Hej..

2010-01-18 @ 16:45:33
Postat av: carro

oj jag skrev 2 gånger!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-18 @ 16:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0