FÖRSTA DAGEN EFTER JULLOVET:/

Heej!


Jag vet inte, men jag har inte tid att skriva ibland.
Som idag, jag ska berätta varför jag inte har skrivit
idag. Imorse vaknade jag av att Nathalies
mobil/väckarklocka ringde och skrek Natta Natta
Natta Natta Natta.................... Efter typ 5 minuter
stängde hon av klockan. Klockan var 20 över 6 då
så jag sov tills mamma väckte mig runt 7.
Då åt jag frukost och gjorde mig klar, var väldigt
seg som  det är första dagen efter jullovet. :P

Sen gick jag och Sanna till skolan och flamsade
lite och så. I skolan pratade vi om vad man hade gjort
på lovet och då skulle man berätta det för den man sitter
brevid och den ska säga det för klassen. Jag fick
prata med Tim och det är inte kul att alltid få jobba med han.
Allt han sa var att han hade blivit bästa målvakt på en
cup han hade träffat en ishokey spelare och massor
saker som var HELTRÅKIGA! Men iallfall fick jag säga en sak av
dom och det var lite blandat:p Han sa att jag hade vart på
en innebandycup balablabla...

Sen hade vi det tråkigaste ämmnet i skolan som är LIVSKUNSKAP
som vi skulle gå och säga hej ocg hälsa på dom vi såg på skolan
för att få en trevligare skola. Så på rasten gick dom som alltid ska
vara stjärnbarn runt och sa hej hej hej till alla på hela skolan.
Sen gick vi in och jobbade med olika konstnärer och målningar.
Sen gick vi till maten och åt köttbullar. I matsalen träffade jag Julia
från 1:an som såklart skulle vara med mig på rasten så hon
var m,ed hela rasten. På rasten tog killarna min mössa och kastade
snöbollar på dom. Sen gick vi in och jobbade med klubboken då kom
vi på ett smeknamn på vår vikarie som är 72 år. Vi kom på det
för den saken vi jobbade med hade hon gått igenom och då
tänkte vi på det. Hon heter Berit men hennes nya
coola namn eller Berran med steka-brillorna. HAHA!

20 i 2 slutade vi, då gick jag och Carolina hem till Sanna och
lekte lite. Halv 5 bytte jag om till innebandykläder och åkte
på träning. På matchen på träningen gjorde jag 5 mål som
jag fick det BÄSTA laget<3

Ska duscha nu innan mamma säger att jag ska duscha efter henne!
Puzz och Kramizar från Jennifer<3

Kommentarer
Postat av: mormor

Det var mycket som hände den dagen.Det var inte snällt det där med mössan.Kul att du gjorde så många mål./Mormor

2010-01-09 @ 11:03:25
Postat av: Jessica

Vem fan är det som kastar snöbollar? Får jag tag på den, så...

2010-01-09 @ 13:36:44
Postat av: jennifer

men mamma det var en lek:D

2010-01-09 @ 21:35:12
Postat av: carro

JA DET VAR JÄTTE KUL ATT SÄGA



"BERRAN MED STEKA- BRILLORNA"



det var du och JAG som kom på det.....

2010-01-11 @ 18:00:40
Postat av: carro

MEN TÄNK OM BERRAN MED STEKA-BRILLORNA SER DET HÄR.....

2010-01-11 @ 18:02:06
Postat av: maja

HAHAHA!!!! Carolina tänk dig hon hade blivit så himla arg!!!

2010-01-16 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0