FREDAG, JIPPI <3

Hej i lingonskogen!


Idag vaknade jag som valigt, eller inte som valigt. Jag vaknade halv 8, jag ska egentligen gå till skolan då men inte idag. Klockan 8 skulle jag åka och hämta ut mina sulor och göra det sista på det. Så när jag vaknade gick jag upp och åt frukost. Sen gjorde jag mig klar till skolan.Klockan 8 åkte mamma och jag till där man gör sulor. Men när vi hade åkt 5 minuter kom jag på att jag hade glömt skorna som jag skulle ha med för att dom skulle se hur dom skulle skära ut den. Vi åkte tillbaka hem och jag sprang in och hämtade dom. Sen åkte vi, det tog ca. en halv timme och vi hade dit 9. Men förra gången vi åkte var det så mycket köer så vi åkte i god tid. När vi kom dit väntade vi lite i bilen. Sen gick vi in dit och vi lämmnade skorna och sen fick vi vänta tills det var klart. Medans vi väntade tog jag lite kort där, mamma och jag tog roliga kort på varann och hade jätte skoj. När dom var klara prövade jag dom och dom satt jättebra. Sen lämnade mamma av mig i skolan och då arbetade vi med klubboken. Jag arbetade med Sanna, Maja och Carolina. Sen gick vi till lunch, som ni förstår så var det kalops. Uch så äckligt!!

Efter maten var det rast, då körde vi kull. Det var KUL:) Sen gick vi in och skrev brev till våra föreldrar vad man har gjort under veckan. Det var faktiskt roligt!:D
Sen tittade vi på klassens timme, det var jättekul! Dom hade gjort lets dance. Juste det är ikväll. Jag ska på innebandyträning klockan 6-7, ska bli jättekul! Vi ska bestämma när vi ska åka och bada på badet sydpoolen, alltså jag, Bella, Saga, Frida, Cecilia och Filippa. Ska bli jättekul det också. Vi hade tänkt att gå och bowla men dom tyckte vi skulle åka och bada istället. Jag tycker också att vi ska åka och bada. Dom jag ska bada med är mina kompisar från innebandyn. Här kommer lite bilder:

Rummet dom gör sulor i:)



Någon gammal maskin, vet inte varför
den var där?? :)


Liten sko och STOR sko, hihi!



Tröjor och tavlor med idrottsstjärnors
autograf(stavas?) :)


På väg hem från skolan:)



På väg hem från skolan:)


På väg hem från skolan:)


På väg hem från skolan:)


På väg hem från skolan:)


HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: malin:)

din blogg äger!

2010-01-15 @ 16:08:45
Postat av: mormor

Fina bilder.Maskinen är en symaskin,från förr i tiden.Kanske de fick sy sulorna förr.Kalops är jätte gott./mormor

2010-01-15 @ 16:14:45
Postat av: jennifer

inte skolans kalops

2010-01-15 @ 16:45:03
Postat av: sanna

tur att du inte tog med bilden på mig(=

hihi

2010-01-17 @ 08:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0