IDAG

HEJ!

Idag har jag lekt med 3 innebandykompisar. Det
var Bella,Frida och Cecilia. När dom kom hit fixade
jag facebook till dom och så. Sen gick vi ner och
åt glass med strössel och chokladsås. Fast det
tog lång dit innan jag hittade chokladsåsen för
någon hade lagt den i brödkorgen och
jag letade i kylskåper;)

När vi hade ätit klart gick vi till pulkabacken
vid Bella. Vi åkte där väldigt länge och sen gick
vi in till Bella och drack lite saft. I pulkabacken
åkte vi på alla möjliga sätt, 2 och 2, alla 4 på en pulka
och man häll i varann och åkte. Man fick
jättemycket snö i ansiktet så
man inte såg något. När man kom ner var man blöt i hela
ansiktet ¨så det droppa ner i jackan. När vi hade åkt klart
och druckit saft gick vi hem till mig och spelade bazz.
Precis när vi började skulle Bella gå hem, och efter
några minuter skulle Frida och Cecilia också hem men
dom fick stanna en timme till. Så nyss åkte dom hem,
vi har också spelat ett spel på datorn och så.

Nu väntar jag på att Cecilia och Frida ska logga in
på msn! HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: maja

Är Cecilia och Frida tvillingar?? Eller syskon?

2010-01-10 @ 17:15:50
URL: http://majjaericsson.blogg.se/
Postat av: jennifer

nej det är dom inte

2010-01-10 @ 18:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0