IDAG<3

Hej!

Jag vet att jag inte har skrivigt på typ 1 vecka men min mormor och morfar har vart här 1 vecka. Dom är inte är så ofta så jag ville vara med dom och inte sitta vid datorn. Igår kom mamma hem, JIPPI! Men tråkigt att mormor och morfar åkte. Vi fick lite presenter, jag fick 2 jättefina långärmade tröjor som jag har tagit kort på så ni får se. I morse gick jag upp och klädde på mig, sen åt jag frukost. sen gick jag upp och då skruvade mamma mitt hår lite så det blir fint<3 Sen borstade jag tänderna och sen gick jag till skolan. I skolan var det tyst läsning, samling och engelska. Sen gick vi på rast och efter rasten fylde vi i en enkät hur vår skola är som jag och mamma ska fylla i hemma idag. Fast dom är inte riktigt lika. Sen hade vi So/Ma, alltså vår lärare hjälpte några att gå igennom sitt So arbete medans vi andra gjorde matte. Efter det var det lunch, det blev köttfärslimpa, potatis och lingonsylt. Efter maten var det rast och då kastade killar i min klass snöbollar på oss och vi på dom. Men vi var bara 2 st och dom var typ 6 st så vi förlorade "kriget". Jag fick en snöboll i ögat och då började det rinna tårar från det ögat men inte i det andra, hihi! Det gick bra men det gjorde ont och jag kunde inte se med det ögat i en kvart. Sen gick vi in och medans vi väntade på Åsa (lärare) lekte jag väderrapport. Den stora kartan var framme så jag sa att det blev regnskurar i östradelen av lappland och så. Jag sa att det hade kommit en jävul som sprider sig i hela landet och orsakar blix,oska och regn. HAHA! Sen hade vi So/Ma som innan. Klockan 2 slutade vi och då gick jag hem själv för att Sanna lekte med Aylin. Nu ska jag göra läxan, HEJDÅ!



Här kommer bilderna!



Jag när mamma hade fixat mitt hår!



Tröjan!



Den andra tröjan!
Vad fula bilder det blev
på mig!!!!!





HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Jätte fina tröjor,tycker att bilderna på dig jätte bra.Var rädd om ögonen,de ska du ha hela livet./mormor

2010-01-29 @ 16:29:42
Postat av: Maja

jag Holler med mormor!!

2010-01-30 @ 15:22:26
Postat av: Sara <3

Vart någonstans har du köpt tröjorna??



Kram <3

2010-02-05 @ 21:44:49
URL: http://singingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0