MÅNDAG...

♥Hello♥

Idag har jag inte skrivit något, men jag har haft fullt upp.
I morse vaknade jag vid 7 och var jättetrött :/
Sen gjorde jag mig klar, borstade tänderna, åt frukost.
klädde på mig och så. Sen gick jag till skolan, då hade
vi multiplickationstest/prov och engelskaprov/test. På
engelskaprovet/testet gick det jättebra och på
multiplickationstestet/provet gick det också bra tror jag.

Sen hade vi engelska och jobbade en stund. Sen var det
rast en halvtimme. Då sprang vi bara runt och hade kul :D
När vi kom in gjorde vi något som jag inte kommer ihåg :P
Sen gick vi tidigare till maten för vi skulle åka och bada efter lunch.
Det blev pasta och skinksås, helt okej faktiskt. Efter lunchen ställde
vi upp i led och gick till bus¨shållplatsen. När vi var där väntade vi
lite och sen gick bussen. Vi åkte runt hela Kungens kurva och
skärholmen och sen åkte vi åt rätt håll till Vårby badet.

När vi var där bytte vi om och sen hoppade vi i och behövde
simma 10 längder. Trodde aldrig jag skulle klara det, men det gick bra.
Sen tränade vi lite och som avslut 4 längder till. Sen hade vi 5 minuter
att leka i vattnet:( Efter det tog vi på oss våra kläder och så
och sen åkte vi hem. Då åt jag mellis och tittade på tv. Sen kom mamma
och sa att hon skulle åka till skärholmen och undrade
om jag ville följa med. Jag földe med för jag behövde
ändå köpa matsäck till baskettuneringen imorgon.

Efter 2 timmar var vi hemma. Då gjorde jag pannkakor tills imorgon
och tog inpackning i mitt hår. Sen städade jag köket, dammsög och moppade.
Efter det var jag helt slut så jag tittade på tv. Nu ska jag duscha eller först
ska jag jag fixa en låt till Maja i min klass.

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Duktig tjej.Vi ses./mormor

2010-01-19 @ 11:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0