MATCH

HEJ!


Idag gick jag upp vig 7 fast det inte var skola. Jag
skulle på innebandymatch och det var samling där
klockan halv 9. Jag fixade håret och sen åt jag frukost.
Efter frukosten fyllde jag vattenflaskan och sen åkve vi och
lämmnade Emil (storebror) hos sin kompis för han skulle också på
match. Efter det åkte vi till min innebandymatch. När vi var
där träffade jag mina kompisar och sen tog vi på oss skor och bytte
tröja till vita istället för att dom andra var blåa som vi. Efter det
värmde vi upp och sen körde vi vågen och raketen. Sen startade matchen
och jag spelade vänsterforward. När första halvleken var slut stog det 0-0.
I andra halvlek gjorde dom mål:( Men sen tog vi i kapp med 2 mål.
Ett mål av mig och 1 av Amanda. Dom målvakt var väldigt bra,
hon tog många skott i ena handen men mitt mål var ganska långt
ifrån så hon var inte berädd. Amandas mål var rätt upp i nättaket.

Hela laget kämpade stenhårt och vi vann, förut förlorade vi mot
dom med 14-0. Sen åkte jag och tittade på Emils match
och det var en som tacklade han så han låg på plan
väldigt länge. Han fick ont i knät och det var iskallt att stå ute och titta:)

Sen åkte vi hem och nu ska jag äta och sen ska jag gå till Bella.
HEJDÅ<3

Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis till segern./mormor

2010-01-17 @ 15:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0