ONSDAG<3

Hej!

Nu kommer jag att skriva mer för i måndags kom mina kusiner och då ville jag vara med dom för dom kommer inte så ofta. Igår skicka Isabella (från innebandy laget, men jag kallar henne Bella) sms klockan 12. Vi skickade sms till kvar i 1. Sen somnade jag, jag sov hela natten. Sen gick jag upp och åt frukost. Sen skickade jag sms till Bella och vi bestämde att jag skulle komma till henne typ 20 i tolv. Jag skulle ha med mig vinterkläder för hos henne finns det en jättestor pulkabacke. Efter en syund gick jag dit, jag bor jättenära henne. När jag kom dit gick vi ut och åkte i backen, vi  åkte över varann och hade jättekul! Sen gick vi in och spelade korv och tv-spel. Sen åt vi pannkakor, det var gott. Efter det gick vi ut igen, och hade jättekul igen! Efter någon timme gick vi in och spelade kort. Sen ringde pappa och sa att vi skulle se på bio. När vi var där var det så fullt så vi tittade om vi kunde spela bowling. Men där var det också fullt så vi gick i affärer.

Sen åkte vi hem och nus itter jag här och tittar på bloggar!

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad duktig du är som är ute och åker pulka,när det är så kallt./mormor

2010-01-06 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0