SISTA DAGEN:(

Hello!

Idag har jag haft jättedålig statestik som jag inte
har skrivit något. Vill bara ha kul sista dagen på jullovet
och inte sitta framför datorn hela dagen. Idag har jag
badat, gjort fotbad på mig och Nathalie och mer saker

Jag skulle till idrottskliniken för att titta min plattfot
och först sa mamma att vi skulle dit kvart i 4 och
sen sa hon kvart i 3 så jag blecv lite klurig. Då gjorde
jag ansiktsmask på mig och sen sa mamma att hon
skulle springa och då frågade jag om hon han det innan
vi skulle åka.  Hon sa att det var senare men då sa jag
att hon skulle titta igen och då var det kvart i 3
så vi skulle åka. Men jag hade ansiktsmask och hade
bara morgonrock på mig så jag skyndade mig och sen
åkte vi. Vi trodde vi kom försent men vi kom i rätt tid.
När jag var där sa dom att jag ska få egna
sulor men det är på måndag jag ska dit. Sen åkte vi hem
och då städade jag och lekte i Nathalies och min affär
som vi har gjort.

Idag är det sista dagen på jullovet, vad tråkigt:(
Ska upp klockan 7 imorgon och gå i snön och
minusgrader till  skolan. Snart fyller jag år,
eller det är typ 1 och en halv månad kvar.
Nu ska jag vara inne lite på datorn och så!

Puss!


Kommentarer
Postat av: mormor

Bra att du inte sitter framför datorn hela tiden.Det där med ansiktsmask lät mysigt,och fotbad.Nu börjar VÅRterminen,sen blir det snart sommar igen./mormor

2010-01-07 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0