SKOLA, VAD TRÅKIGT!

Heej Heej:)



väckte mig kvart i 7 och då låg jag kvar i sängen till 7 tror jag. Då ville jag värkligen inte gå till skolan! Men till
Imorse vaknade jag, eller mamma slut kom jag upp och gjorde mig klar till skolan. Sen åt jag frukost, och tittade på animal planet. Sen ringde Sannna på dörren och vi gick till skolan. När vi kom till skolan pratade vi om hitler och länder och så. Sen läste Åsa en bok för oss, sen var klockan 9 och då skulle vi ha mattetest. Men jag skulle till idrottskliniken och få en sula för mina fötter är snea och jag är plattfot på vänstra foten. Jag gick ut och väntade någon minut och sen kom mamma med bilen. Vi åkte iväg och det tog ca. 40 minuter. När vi kom dit tittade dom på min fot, sen fick jag springa på ett rullband och det gick så fort så jag flög nästan iväg :D Medans jag sprang filmades det och sen tittade vi på hur jag sprang. Jag sprang vältigt snätt, hihi!

Då skulle sulan fixas och han tog gips och satt på min fot. Det var jättekul, för det var varmt också. Efter va. 3 minuter tog han bort det och det formades till min fot. HIHI! Vi fick en ny tid på fredag då vi skulle hämta den och göra lite mer saker. Sen åkte jag tillbaka till skolan och då hade vi klassråd. Efter det hade vi matte till lunchen. Det blev ris och kyckling:/ På rasten hade vi pulkareis och jag blev överkörd. Det var en kille i min klass som ställde sig för så jag inte kunde springa med pulkan (med maja i) så då blev jag överkörd och gjorde illa benet:p
DUMMA...!!! Sen kom vi in och hade matte och sen slutade vi. Då gick jag till bibloteket och lånade en bok. Sen gick jag hem och åt mellis, sen satt jag mig vid datorn. Ska nog läsa i min bok som jag aldrig läser:p

HEJDÅ<3

Kommentarer
Postat av: mormor

Bra att du får sulor.Är det en spännande bok?/mormor

2010-01-11 @ 18:55:24
Postat av: jennifer

ja, men jag läste aldrig, hihi!

2010-01-11 @ 20:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0