TISDAG TISDAG

Heej Heej!


Idag vaknade jag vid kvart i 7. Gick såklart inte upp direkt utan
jag låg kvar till 7. Då gick jag upp och gjorde mig klar
till skolan. Sen åt jag frukost och gick till skolan.

I skolan hade vi musik, vi sjöng låtar från Italien, Ryssland
och Finland. Var ganska svårt med kul!Sen hade vi mini
mini rast. Efter det gick vi in och pratade om vår
basketturnering nästa vecka. Berättar mer om den när
den har vart. Sen var det rast, då sprang jag, Maja, Sanna
och Carolina hem till Maja och hämtade hennes gympapåse som
hon glömde. Det var jobbigt för det är ganska långt att gå,
eller vi sprang! På vägen tillbaka kastade vi hos i snön och
blev blöta om byxorna. Vi besteg mont Everest och ramla ner.
:DDet blev iskallt när vi kom in. Min stol var helt blöt:p

När vi kom in hade vi teknik, det var ganska TRÅKIGT!
Sen var det lunch, det blev rutten fisk med hård potatis!
Eller jag åt bara en macka:D (vet att mamma kommer
säga att jag måste äta, men jag brukar alltid äta. DET
VAR SÅ ÄCKLGT!) Efter lunchen skulle jag planera
idrotten för 6:åringarna med en kille i min klass.
Efter det skulle vi gå in, då gjorde jag ett test för
jag var sjuk när dom andra gjorde det:(

Sen sprang jag iväg till idrotten  och spelade basket.
Efter det gick jag hem, halva vägen med Sanna och
sen blev hon typ sur på mig så hon gick jättefort
och jag gick lite saktare. För om hon ändå
inte ville gå med mig så kunde jag gå långsamt:(

Nu är jag hemma, ska göra matte, engelska och läsa.
Jag läste igår innan jag sov 25 sidor:)

HEJDÅ! :D

Kommentarer
Postat av: mormor

Det där med fisken lät inte gott.Allt kan man inte gilla.Kanske blir bättre i morgon./mormor

2010-01-12 @ 17:41:39
Postat av: mormor

Det där med fisken lät inte gott.Allt kan man inte gilla.Kanske blir bättre i morgon./mormor

2010-01-12 @ 17:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0