HEMMA!

Hej!
Nu är jag hemma från landet. På landet har vi haft jättekul tills 11 juli. Vi åkte båt,wakeboard,ring efter båten,hoppade från små klippor, fiskade,badade,spelat golf, solade och mer roligt. Ska kanske dit i veckan igen. Nu är jag hemma och fick träffa Sanna, Maja är hos en kompis, men längtar efter henne<33
Vi har sätt mycket djur på landet, massor med vildsvin,en älg,rävar, ugglor, havsörn,säl,hund,katt,rådjur,hara och några till.
Här kommer lite bilder!
Jag och en fisk!
Jag ror!
!
Jag på stenar!
Haha, jag och mina syskon<3
Emil åker wakeboard!
Hejdå, jag ska göra en ny design snart!

Kommentarer
Postat av: mormor

Oj oj vilka fina bilder.Ni måste haft jätte roligt.

2010-07-19 @ 19:39:16
Postat av: carro

fin design!!!

2010-07-20 @ 07:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0