♥IGÅR OCH IDAG♥

Hej!
Igår var vi på landet som ni vet. Efter lunch så messade jag Nelly och Jennifer och undrade om dom var på landet. Det är 2 tjejer som vi brukar vara med på landet. fast vi har bara känt dom i typ en månad. Dom var på landet, så vi bestämde att vi skulle ses på ängen kvart över 3. Jag, Emil och Nathalie kom före dom och då blev jag stucken av en geting;( Det gjorde jätteont, det blev ett stort märke efter det!! Efter en stund kom Nelly och Jennifer, då körde vi vinken och sen gick vi hem till Jennifer och körde burken och lite saker. Vid 6 gick vi hem,och precis då kom mamma och mormor och tog en promenad och skulle säga att det var mat. Då gick vi hem och åt mat, sen åkte vi hem.
Då gick jag till Sanna, Maja (i min klass) var också där. Hon skulle sova över där. Vi grillade Marshmallows och skrattade jättemycket. Sen gav jag Sanna sin present och efter det hoppade vi studsmatta. Vid halv 11 gick jag hem, då kollade jag på film och sen gick jag och la mig.
Idag vaknade jag vid halv 11, då gjorde jag mig klar och åt frukost. Sen gick jag till Sanna. Där var Maja också, som hon sov över där:P Vi kollade på film, spelade boddy balance och var innte på datorn. För typ en timme sen gick jag hem och packade upp från landet och fixade på rummet, nu ska jag göra något, men vet inte vad....
En Katt<33
Katten sprang iväg och Nathalie sprang efter den!
Regnar idag, därför det blev så suddig bild!
Fina rosor!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: mormor

Fina bilder.Bra fotograf.

2010-07-29 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0