Test

PERSONLIGHET

Namn: Jennifer Gransten
Födelsedag: 5 mars
Smeknamn:  Jentan, Jentis, Jenson
Ögonfärg:  Blå.
Hårfärg: Blond
Längd: 150 sm typ
Högerhänt/vänsterhänt:  högerhänt
Skostorlek:  36-37
Är dina föräldrar skilda: Japp


FAVORIT
Färg: limegrön
Sport:  Fotboll & Innebandy
Godis: mycket
Affär: lite olika
Helgdag: Lördag
Årstid: vår

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:  japp!
Rymt hemifrån:  Ne 
Sovit utomhus: ja!
Spytt i skolan:  mm på toaletten(pinsamt!)
Gjort något dumt som du skrattar åt idag:  ja mycket
Varit på scen: ja
Retats: jappppp

DU
Svär:  Ibland
Sjunger bra:  Vet inte 
Duschar dagligen:  JAPP
Vill gifta dig:  Inte nu, när jag är stor
Kommer överens med dina föräldrar:  Japp
Äger en ipod: NE


THIS OR THAT
Pepsi/cola:  pepsi
Mc donalds/burger king:  Mc donalds
Choklad/vanilj:  Choklad
Jordgubbar/blåbär:  Jordgubb
Kött/vegetarian:  Kött
Tv/film:  ? Vet inte?!
Adidas/nike:  adidas
Kakor/paj:  kakor

KAN DU
Gå ner i splitt: nej!!
Skriva med båda händerna: Det kan väl alla men inte så fint med vänster.
Vissla: Japp
Blåsa en bubbla:  ja
Ha dina ögon i kors: mm
Nudda näsan med tungan: nepp, skulle jag inte vilja heller

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:  Nathalie
Du pratade i telefon med:  Har inte pratat med någon i telefon på sistonde
Du kramade: Mamma.
Du skällde på: Nathalie
Du sportade med: mig själv

SENAST DU
Skrattade: Typ igår
Grät: Idag
Filmen du såg: Kommer inte ihåg?

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Träd och ett annat hus
Lyssnar du på musik nu: Nej
Vad har du på dig: en tunika
Vad är det på din musmatta:  Min säng, eller detär bara för jag sitter i sängen annars är det svart


ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:  5 stycken tror jag
Dricker du mjölk:  alltid, jag får det i skolan och sedan hemma
Person du hatar mest: säger jag inte.den som är dum mot mig, den borde veta det
Vilket är det värsta vädret: Slask och issskalt

Kommentarer
Postat av: Maja!<3

hehe, Jennifer centimeter stavas cm inte sm :)))<33

2010-07-20 @ 17:54:04
URL: http://majjaericsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SKREV JAG DET, HAHA JAG VET ATT DET STAVAS CM! HIHI SKRIVER LITE FEL IBLAND NÄR JAG SKRIVER SNABBT. :p

2010-07-20 @ 19:33:53
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0