FOTBOLLSLÄGER-MÅNDAG

Hej!
Idag gick jag upp kl. 07.30. Då gick jag upp och satt på mig fotbollskläder och satt upp en tofs. Sen åt jag frukost, det var gott! Halv 9 åkte jag till Westeräng, fast jag väntade på Carolina och Melina vid Ica. Sen fortsatte vi mot Westeräng. När vi var där kollade vi runt och sen samlades vi på läktaren. Då berättade dom om veckan och berättade hur dagen skulle vara.
Dagen skulle se ut så här:

00.09-11.30 träningspass
11.30-12.00 lunch
12.00-13.00 fritt, man får göra vad man vill
13.00-16.00 matcher i dom lagen man ska spela i
Så först var det träningspass, då tränade vi skott, teknik och matchspel. När det var match fick jag ett superbra lag. Det var Caroliona,Ina och jag från 99:or och Evelina, Anna,Wilma,Amanda och några fler från 00:or. Jag vet att ni inte vet vilka alla dom är men alla dom är väldigt bra!
Sen var det lunch och det blev vattniga makaroner med köttbullar, det var inte jätteäckligt men inte speciellt gott heller. Efter lunch spelade jag, Carolina och Melina match mot några killar i klassen och så. Sen var det matcher, som är det roligaste. Jag kom i samma lag som Carolina och Melina. Sen var det ganska många fler. Vi var Argentina!
Så här slutade matcherna:

Argentina-Danmark 1-4
Argentina-Bracilien   1-1
Argentina-Spanien    5-2
Så en förlust, en oavgjord och en vinst!
Efter det var dagen slut, och jag cyklade hem. Imorgon ska jag dit igen, ska bli kul! Skriver mer imorgon efter lägret.
Nu har jag vart ute och hoppat studsmatta med Maja. Kommer lite bilder!
Jag!
Vår fina ek!<33
Kolla vad fint<33
Vi cyklade och postade brev för några minuter sen, det speglar sig!
Såklart ska Dexter vara med<333333
Jag på Huddinge Olympiad!
Puss<33

Kommentarer
Postat av: mormor

Allt verkar roligt.Du måste ha bra ork,för att orka med allt det där.Bilderna måste en bra fotograf ha tagit.

2010-06-15 @ 17:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0