LITE SOLBILDER!

Hej!
Jag såg att Nathalie har gästbloggat, såklart ska jag inte lägga ner bloggen:D Idag har jag solat och läst i typ en timme. Först var det jättemycket sol, sen kom massor med moln och sen sol och moln och sol och moln.....
Men det var ändå kul, jag blev lite brun. Idag ska jag packa det sista som imorgon åker vi till landet. Emil kommer att ta med sin data så jag kan nog skriva lite på kvällen. Nu ska jag lägga ut lite bilder på solen och molnen idag<3
Så var det först! :)
Sen blev det så!:(
Ja det var vädret idag, haha! Idag blir det soligt och typ 21 grader!
Puss & Kram/ Jenniforifer:D

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka moln.Tur att det inte är regn moln.Vad bra att du ska fortsätta skriva blogg.

2010-06-27 @ 15:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0