YES!!!!!!

Hej!!!
Nu är jag tillbaka till bloggen, MIN DATA FUNKAR NU! Jag har prövat fixa den varje dag men den funkar inte och plötsligt startar jag den bara och allt funkar! Nu kommer jag att fortsätta som vanligt, om datan inte lägger av igen!
Imorgon är det ju skolavslutning, det ska bli jättekul! Eller inte självaste skolavslutnigen, det blir kul som att vi slutar skolan och får ha lov. Idag har vi plockat blommor, jag plockade med Sanna,Carolina,Maja och Max. Vi plockade mer en alla andra tillsammans! Innan det gick vi till Mc Donalds och åt glass,mums! Jag köpte Mac flurry.
Idag har jag fotbollsmatch, hoppas vi vinner! Skriver senare hur det gick, lycka mig till! ÅÅ vad glad jag är att få skriva igen, jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag snart äta så jag hinner inte skriva mer, men sen så skriver jag mer!
Ses sen!

Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att du kan skriva igen.

2010-06-09 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0