<3

Tjao!


Nu är det morgon och idag ska jag följa med och
köpa kött och så ska jag, mina syskon och mina
kusiner bowla. Det ska bli kul men jag är väldigt
dålig. Fast när morfar har lärt mig är jag mycket bätre.

Jag har väldigt dålig statestik, men jag förstår varför,
det är därför att jag inte kan skriva så mycket och när
veckan är slut kommer jag inte kunna skriva alls:(
Ska försöka skriva så mycket jag kan tills slutet av veckan.

Imorgon fyller jag 11 år!  JIPPI! Det kommer bli jättekul, kommer
att få många presenter (tror jag) och äta gott. Vi ska äta
oxfile´med potatisgratäng! Nu ska jag gå, Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej jennifer vad spänande vi ses i skolan<3

2010-03-04 @ 17:21:19
Postat av: Maja

Vilken cool blogg!!

Den blir collare och coolare för varje disign!!

2010-03-05 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0