:)

Hej!

Har inte bloggat så mycket under sportlovet som ni vet,
därför att jag är hos mormro och morfar. Imorgon åker
jag hem, kommer inte kunna skriva då för internet funkar inte.
Det kanske funkar på måndag eller så tar det någon vecka till.

Igår fyllde jag 11 år! På morgonen sjöng mormor, morfar, Nathalie
och Emil för mig. Då fick jag ett paket av mormor och morfar,ett paket
av nathalie och ett paket av Emil. Jag trodde det var allt så jag blev
lite besviken. Men på väg ner till köket hittade jag 11 paket som låg
utspridda ända tills jag kom till matbordet. Där fick jag öppna alla
paket och äta frukost.
Senare på dagen kom mamma, då fick jag mer presenter och då fikade
vi.

När vårt internet funkar lägger jag in bilder på alla saker. För jag glömde
min sladd man lägger över dom på datorn därför kan jag inte
lägga in dom här<3



Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis i efterskott!!!!<3

2010-03-07 @ 09:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0