HELLO:)

Hejsan!
Har inte skrivit på länge men mitt rum har vart så
stökigt och då kunde jag inte dra igång datorn. Men nu
har jag städat:)
Igår var jag på disco, det började klockan 6 och slutade 9.
Fast dom tänkte att man kunde komma och gå som man ville
men jag,Sanna,Maja och Carolina var där 6 och gick hem halv 9.
Jag hade en grön glitter tröja med svarta taights (stavas?). Discot
var kul fast det blev lite långtråkigt! Vi körde dansstopp och då
hade Maja,Carolina och Sanna åkt ut och jag var kvar. Då skulle
man vinna om man dansade snyggast och bäst men då ville
jag inte vara med längre för jag är sämst på att dansa:(
Sen köpte vi godis och pratade lite. Efter det var det lite lekar och så.
Imorgon har jag innebandymatch, ska bli kul! Trodde inte jag skulle
få komma som jag inte kom på träningen igår men som jag
tränar ganska hårt får jag komma:)
Nu har jag gjort fotbad på Maja och ska byta om för jag ska på
träning snart. SES!
Den matade vi i mexico!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0