JIPPI:D

Heej!
Nu är internet fixat och nu kommer jag kunna skriva som
vanligt varje dag. Idag skulle jag egentligen lägga in bilder
på mina presenter men om ni vill se alla presenter lägger
jag ut dom på torsdag. Det är bara för att jag inte har fått
alla presenter, är det okej att dom kommer på torsdag eller
vill ni att jag lägger ut dom i dag??
Idag på morgonen gjorde jag mig klar till skolan. Jag satt på
min nya tröja som är vit med guld och jeans-tajts.
Sen åt jag frukost och halv 8 gick jag till skolan. I skolan gick
vi igenom skrivläxan och läste upp läxor. Nya läxan var att berätta
om sitt sportlov, eller man ska skriva något speciellt och det tycker
jag ska bli jättelätt. Därför att jag ska berätta om att jag fyllt 11 år!
Sen var det rast, då gjorde jag inget speciellt. När vi kom in hade
vi engelska, ända tills vi skulle gå till lunchen. Vi gick till lunchen 20 i
11. Vi brukar äta halv 12 men vi skulle åka och bada så då behövde
vi äta tidigare. Efter lunch var det rast och sen tog vi bussen till
Vårby badet. Där simmade vi först 10 längder bröstsim och sen 2 till.
Efter det tränade vi ryggsim typ 6 längder. Efter badet bastade vi och
sen var vi röda i ansiktet;)
På väg hem bestämde Maja, Carolina och jag att vi skulle leka. Så när vi var
framme fick vi till Maja. Där åt vi mellis och tittade på tv. Sen var vi på Majas
rum och lekte och så. Jag kom nyss hem, nu ska jag snart göra läxan, fast innan
ska jag göra en ny design till bloggen för jag tycker den är tråkig!
Syns kanske senare, Hejdå!

Kommentarer
Postat av: mormor

Nytt ,kul med nytt igen.Låter härligt att simmma.Ha en bra tisdag./mormor

2010-03-09 @ 09:09:08
Postat av: carl

din design ÄGER eller den är jätte fin

Jag hoppas att du tyckte om min frilla i skolan i torstags!!!!!

2010-03-11 @ 14:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0