KALAS

Hejj!
Idag har jag haft kalas, det var 7 st bjudna och 3
kunde komma. Dom som kunde komma var Cecilia,
Frida och Saga.♥
Dom kom kl. 1 och då åkte vi till sydpoolen, alltså
äventyrsbadet. Vi badade och åkte rutschkana.
Vi åkte på mage,rygg och satt ner och hade jättekul!
Efter 1 och en halv timme gick vi upp och bytte om
och åkte hem till mig och åt godis,chips,popcorn och
drack bål. Sen hoppade vi studsmatta, klockan 5 skulle alla
hem. Fast Saga stannade en timme till så hoppade vi mer
studsmatta. Kvart i 6 skulle Saga hem, jag följde med
och för att det skulle gå snabbare tog vi min cykel. Men
den har ingen pakethållare så det gick inte så bra. Först satt
vi på något konstigt sätt men sen gick det jättebra.
När vi var framme sa jag hej då och sen åkte jag hem.
Då träffade jag mamma som var ute
och sprang och hon undrade om jag ville följa med runt
sjön. Jag följde med och nu har jag nyss duschat efter den
jobbiga cykelturen.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0