MÅNDAG IGEN...

Tjenixen! 
Idag i skolan var det helt okej, vi hade matte, Livskunskap,
Svenska,rast och lunch. Sen gjorde vi nog något mer som jag inte
kommer ihåg;)
På rasten tränade jag,Sanna,Maja och Carolina in vårt lilla program som
vi har hittat på. Det är ett program som vi gör vålter och olika lyft. Vissa
lyft är lite läskiga eller det tycker inte jag för jag är den så bär och så på
lyften men Maja och Sanna som blir bära och får göra lyften tycker nog
det är lite läskigt. Så Carolina och jag bär och Maja och Sanna blir lyfta och så.
Vi är en bra lite fyro som vi kallar oss, 4 girls forever!
Idag ska jag plugga så kommer kanske inte blogga mer, fast kanske 1 eller 2 inlägg
kan jag nog skriva lite senare. NU ska jag göra en ny design till Malin.
Ses!

Kommentarer
Postat av: nico

förlåt att jag säger det här men i love you jennifer

2010-03-22 @ 18:26:24
Postat av: Jennifer

okej...

2010-03-22 @ 19:04:19
Postat av: nicoletta

jag lovar det var inte som skrev den där krumeluren

2010-03-24 @ 07:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0