TISDAG TISDAG TISDAG

Hej:) Nu är det tisdag igen! Märkte ni en underlig sak när jag skrev Hej:)?
Jo det var så att jag brukar alltid skriva hej och sen byta rad, hihi tycker
bara det var en kul sak :D:D
Idag i skolan hade vi först musik, inte det roligaste direkt. Vi spelade gittar och
ukulele. Det var lite svårt;)
Sen var det tyst läsning, jag läser en bok som heter fotoalbumet. Den är
bra! Sen var det rast, då tränade bi våra lyft som vi brukar. Efter rasten hade vi
Matte och No. Jag blev klar med matten som jag gjorde 6 sidor igår. Det kändes
skönt att vara klar:) På No jobbade vi med elektricitet, det var kul.
Till lunch blev det tomatsoppa, det gick att äta!:) Efter lunch var det no igen och sen
idrott. På idrotten körde vi rugby, det var kul! Fast mitt mål räknades  aldrig för att Stine
inte såg det typ. Aj, har lite ont i benet för jag blev tacklad;D
14.05 slutade vi, då gick jag hem och åt mellis. Nu har jag pluggat och ska snart äta.
HEJDÅ ALLIHOPA!
Tog den här bilden med Jennifer av Malin men den var så fin, hoppas det var okej:)
Malins blogg: http://mallimallan.blogg.se

Kommentarer
Postat av: malin

NEJ;p

2010-03-23 @ 16:29:31
Postat av: Malin

Jag lovar jennifer det var inte jag som skrev NEJ;p!!!



Jag lovar det är något som vill retas eller något bara det var inte jag! Det var okej att du tog den bilden!! Hoppas du tror mig!!



En sak till den som skrev NEJ;p Varför skrev du så??? Jag läser Jennifers blogg varje dag så ingen kommer nog tro att det där var jag så du vet! Eller kanske någon men det var inte jag!



Men vi syns1;P

2010-03-23 @ 18:41:05
Postat av: nicoletta

förlåt att jag tackla dig jennifer :p

2010-03-24 @ 07:36:44
Postat av: Jennifer

men nico det var inte du, det var en annan<3<3

2010-03-24 @ 14:24:02
Postat av: nicoletta

ok

2010-03-24 @ 14:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0