DUMMA INTERNET!

Hej, den här veckan har jag inte skrivit något. För att mitt INTERNET funkar inte!!! Nu sitter jag vid Nathalies dator.
Idag har vi vart ute i trädgården, det var kul fast jag fick använda ena handen för i tisdags ramlade jag på träningen och stukade handledsen, så nu kan jag knappast röra den! Hoppas internet funkar snart igen på min data för annars kan jag inte skriva så mycket. Nu är Nathalie hos en kompis så jag satt mig här.Igår var vi ute och åkte båt, det var kul, kommer bilder på det. Nu är jag ledig, ända tills på tisdag. Idag och imorgon är man ledig för det är någon dag, typ kristihimmelsfärd och lördag söndag är det helg och på måndag är det studiedag!
Juste, igår fick vi tillbaka våra No-prov och det högsta man kunde få var 43, det var bara en i klassen som fick det och det var....................................JAG!!!!!!!!!!!!!! Blev jätteglad! Jag som bara tränade dagen innan!
Jag kör, se jättekonstig ut!
Någon stor båt jag tog kort på!
Solnedgången!
Emil och pappa och BÅTEN!
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis du är jätteduktig.Fina bilder.

2010-05-16 @ 09:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0