HEJDÅ TÄNDER!

Hej!
Nu är min syrra på träning så jag passade på att skriva lite som min data inte funkar. Idag när jag kom hem skulle jag åka till tandläkaren och dra ut 4 tänder! Jag var pirrig och det skulle bli jätteläskigt! Först fick jag någon äcklig "sås" i munnen, som smakade schampo! Sen tog dom massor med sprutor och grejer. Efter det skulle dom dra ut tänderna, det knakade och var obehagligt! Sen fick vi något slags papper/bumullstussar som jag skulle ha i munnen. För det kom blod hela tiden! Nu sitter jag här och ser tandlös ut, bedövningen har inte kort bort så jag kan inte lee eller röra min läpp. Det känns som om någon har tryckt upp ett bandage i munnen på mig! Det värker också!!!

Kommentarer
Postat av: carro

Jag vet precis hur det känns!

Har hänt samma för mig!

Fast jag hade vuxen tänder

2010-05-18 @ 17:51:06
Postat av: mormor

Du är så duktig Jennifer.

2010-05-19 @ 09:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0