LÖRDAG

Hej!!
Idag är det 1:a maj och det betyder att man får "luras". Imorse sa jag till mamma att det stod en älg här ute. Hon trodde att det var ett rådjur jag menade. Så hon gick på det fast ändå inte. Idag ska jag sova över hos Carolina. Det kommer bli jättekul för att Maja och Sanna kommer också<3<3 Snart ska jag städa lite på rummet, sen packa och vid 5 åker jag till Carolina!<3

Igår var det valborg, då brukar man gå till brasan men det gjorde inte vi. För det är alltid så stökigt,kallt och om man ska köpa en liten godis kostar den 30 kr. Så vi grillade fläskfile´, majskolv, champinioner (stavas?)! Till det gjorde mamma potatis i ugnen, jättestor sallad och vitlöksbröd. Maja och Sanna åt hemma hos oss också, vi hade jättekul!
HeJdÅ!


Kommentarer
Postat av: Maja

HAHA du är helt ute och cyklar Jennifer!! Man luras inte på första Maj. Det är första April.

Jessica har fel isåfall :)<33

2010-05-01 @ 11:19:02
URL: http://majjaericsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo man får luras...det heter ju "maj maj måne jag kan lura dig till Skåne". Eller, när du skriver att man inte får luras idag, är det kanske så att du försöker luras? Hmmm, vad klurigt det blev nu...

2010-05-01 @ 13:27:51
Postat av: Natta<33

Hmmm..., de e ju jag som har gjort den stora salladen:)<333 XD

2010-05-01 @ 15:45:53
Postat av: Maja

Men "maj maj måne jag ska lura dig till Skåne" är bara en skojgrej som man kommit på eftersom man säger april april din dumma sill.

Ni är dom enda jag känner som luras på 1 maj! haha :)

2010-05-01 @ 19:51:51
URL: http://majjaericsson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hihi ne man luras faktiskt inte på första maj :)

2010-05-01 @ 20:08:34
Postat av: jennifer

hihi vet det nu, mormor tog reda på det. Men jag trodde det, hihi:D mohhahaha

2010-05-03 @ 14:55:04
Postat av: Maja

hahahaha!!

2010-05-05 @ 16:22:24
URL: http://majjaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0