MIN DATA....

Hellu :)

Jag vet att jag inte har skrivit på någon vecka... Men min data funkar
inte :'( Jag lånar mammas ibland och ska försöka skriva mer nu.


Idag har jag iallfall spelat 3 innebandymatcher. Vi vann en, spela
lika en och förlorade en. Jag gjorde 6 mål. Imorn är det match med 00
och sen ska jag vara sargvakt till Älvsjö AIK damlag tror jag :P
Är väldigt trött efter den här dagen, jag är väldigt väldigt förkyld också-.-
Men det är bara att kämpa på.

På måndag är det skola och det ska bli kul
för Maja och Carolina kommer tillbaka från deras semestrar och jag har
saknat dom SÅÅÅ mycket <333

Nu ska jag snart äta pizza, ses <33

Kommentarer
Postat av: mormor

Duktigt Jennifer.Ska du inte vila om du är förkyld.

2010-11-13 @ 18:55:04
Postat av: Carolina

JAG HAR SAKNAT DIG OCKSÅ<3<3<3<3

VI SES!!<333333333333

2010-11-14 @ 09:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0