Lördag & Söndag

Heej!

Lördag:

Gick upp halv 8 och fixade mig till Innebandymatchen med 98:orna.
98 o 99 spelar 98 svår tillsammans. Vi mötte  Vendelsö. Det gick inte
så bra fast det var kul och jag gjorde 3 mål. Resultatet blev 9-5 till
Vendelsö. Efter matchen åkte jag hem och duchade. Sen åkte Saga, Liv
och jag och kollade på Livs storesysters match. Dom vann med 12-0 :)
Sen åkte vi tåg till Älvsjö och sen kom Sagas mamma och hämtade oss.
Vi åkte hem till Saga och körde burken, sen blåste vi upp en gummiring
och la den i vattnet, sen satt vi på den och dom andra höll i ett snöre så
man inte flöt ut.  Jag blev ganska blöt... Vi hade jättekul :D
Men sen skulle jag hem för vi skulle se på bio. Vi skulle se
"Tusen gånger starkare".
Jag o Nathalie köpte godis och mamma köpte biljetter.
Sen gick vi till filmen, filmen var väldigt bra:)

Söndag:

Jag gick upp kl. 8. Bytte om till innebandykläder, åt frukost och packade
väskan. Sen åkte vi till Sköndal där det var match ( med mitt lag f99).
Sköndal är väldigt bra, vi har vunnit och förlorat mot dom. Första halvlek
låg vi under med 1-0, men så tänkte vi "om vi kan vända 4-0 kan vi väl
vända 1-0" Såklart kunde vi det, jag gjorde 2 mål och Sköndal 1. Så
resultaten blev 2-1 till Älvsjö AIK :)

Sen skyndade vi oss iväg till hemmaplanen där vi skulle möta Boo.
Boo är också bra, tror vi har vunnit och spelat lika mot dom. Den här
matchen var spännande. Det stog 3-3 och sen när det bara var någon
minut gör vi mål och vinner matchen med 4-3 och jag gjorde 2 mål.
Vi vann båda matcherna idag :) Nu är jag trött och har ont i benen.



Kommentarer
Postat av: mormor

Duktig tjej.Nu tycker jag att du ska vila en stund.Det är du värd.

2010-10-10 @ 14:26:40
Postat av: Liv<3

Det var kul när du o Saga blev blöta``MOHAHA``XD<3

Jennifer du e bäst!!!7 mål på tre matcher:0

Gjorde ZERO 0:/

Men e glad ändå:D

2010-10-10 @ 19:32:22
Postat av: Jennifer

Liv, du kom förbi alla och sköt jättemånga skott bara att du har lite otur så målisen alltid hoppar fram. Det ser jättecollt ut när du springer så snabbt förbi alla och skjuter i krysset fast målisen räddar. Jag lovar att du kommer att göra många mål i matcherna som kommer, för målisen kan inte rädda alla dina BRA skott. <33333 Vi ses snart :) Kram <33

2010-10-10 @ 21:31:22
URL: http://jennifergransten.blogg.se/
Postat av: Liv

naaww<33

Tack sötis<33

Kram på dig``LOVE YOU``<333333333333333:D

2010-10-12 @ 16:03:48
Postat av: Jennifer

Love you tooo <333

2010-10-15 @ 17:25:32
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0