Torsdaag

Heej :D

Idag vakande jag vid halv 7 men sommnade om till 10 över 7.....
Då var det bara att hoppa upp ur sängen och göra sig klar. Jag
han gör mig klar,äta frukost och packa väskan. Så jag han med
allt. Sen gick vi till skolan och först var det tyst läsning. Sen
hade vi typ matte. På rasten körde vi 15 ( typ som kurragömma,
fast ganska mycket annorlunda). Fast sen var typ hela klassen
med och då var det inte så kul :( Efter rasten hade vi mer matte
och räknade skala och så, inte så kul.

Sen var det lunch, lasange. På lunchrasten gick jag och några
till och körde 15 fast på ett annat ställe. Sen gungade vi i kinagungan
och sen skulle vi in.  Då hade vi svenska. Sen var det slöjd, då gjorde
jag klart presenten till mamma. En virkad (med tygremsor) grytlapp.

Nu är jag hemma och ska göra matte... :(




Kommentarer
Postat av: mormor

Det är alltid full fart,det gillar du.

2010-10-21 @ 18:44:16
Postat av: Jennifer

:D

2010-10-21 @ 19:26:49
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0