Freeedag

Tjenixen ;)

Idag vaknade jag halv 7 men somnade om till 10 över 7... Så sen skyndade jag mig att göra mig att göra mig klar och gick till skolan. I skolan hade vi tyst läsning, det var inte så speciellt kul för min bok är dålig! Sen hade pratade vi om hösten, vad som händer och så. På rasten skulle vi hitta ett löv som vi skulle annvända till bilduppgiften efter rasten. Vi plockde också en höstbucket till Åsa för hon fyller år idag. Efter rasten började vi med bilduppgiften, vi ritade av lövet fast man fick inte lägga lövet på pappret och rita man behövde kolla på lövet och försöka rita av. Det var kul och mitt löv blev ganska bra. Vi höll på med det till lunchen, lunchen var inte god. Sen var det rast.......
När vi kom var det glosprov och jag tror det gick bra. Sen skrev vi brev om vad vi har gjort i veckan, det var inte så kul ;(

Nu ska jag se på tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0