INNEBANDYLÄGER

Heej!!
INNEBANDYLÄGER

I fredags packade jag och kl 4 kom Bella och sen åkte vi till Djurö där innebandylägret var. När vi kom dit packade vi upp våra saker och fixade med madrasser och så. Jag hade en stor uppblåsbar madrass som jag lånade av mormor <3 Sen tränade vi i 2 timmar. Efter det år vi mat. Fast vi duschade först. Sen hittade jag och Michelle på att man kunde sitta i skåpen, det fanns skåp som vi var på en skola. Michelle och jag fick plats i ett skåp. Vi hittade också på skåpkurragömma med morötter. Man smög runt bland skåpen och en letade efter dom andra och så hade man morötter samtidigt så det lät vart man var. Det var jättekul! Sen var det film fast det var några som inte ville se (jag ville inte) så då körde vi skåpkurragömma och hade jättekul. Sen skulle vi sova, Michelle och jag delade säng för annars skulle hon sova på en liten liten madrass. Vi somnade jättesnabbt. Sen vaknade vi nästa dag kl. 6. Då fick vi ligga kvar en stund så vi inte väckte dom andra. Den dagen tränade vi i 4 timmar tror jag och körde brännboll. Det var jättekul! :) Juste, när vi duschade hade jag glömt mitt schampo i duschen så när jag hade klätt på mig och hämtad alla mina saker hämtade jag schampot och då sattes duschen på så jag och mina saker blev jätteblöta. Alla skrattade jättemycket och jag skrattade också, det var faktiskt jättekul :D På kvällen körde vi skåpkurragömma och sen sov vi. Sen vaknade vi vid 9 och då åt vi frukost och sen hade vi träning. Den dagen hade vi match mot Djurö, vi vann med 10-3 och jag gjorde 2 mål. Lägret var jättekul, lärde känna Michelle och Liv mycket bättre och sen var jag med dom andra kompisarna som jag har vart med länge.
Saknar Djurö och SAKNAR laget!!! <333
Som tur är det träning idag, fast ska bara kolla för har ont i handen sen igår när en back i Djurö slog mig med klubban.

Kommentarer
Postat av: mormor

Bra att du har haft roligt.

2010-09-06 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0