MYSDAG

Heej!!

Idag har jag kollat efter kläder till vintern, jag passar
fortförande i min vinterjacka:D Men behöver andra saker.
Kommer bild på det i inlägget.



Nu ska jag bara ta det lugnt och mysa. För igår var det
ju 4 matcher som gick rätt så bra. Så är gick matchern:


Innebandy
Älvsjö AIK 99 mot något lag...
Första halvlek låg vi under med 4-0 och sen vände
vi till 5-4 till oss:) Jag gjorde 3 mål ;) Så vi vann!

Andra matchen var med 98, då blev det 3-0 till
dom andra. Dom vi mötte var väldigt stora, man såg
ingenting om man stog bakom dom...


Fotboll

Då mötte vi Örby och Liv och Lisa i mitt innebandylag
spelar där. Det gick inte så bra, vi förlorade, men
kommer inte ihåg med hur mycket :p


Innebandy
Älvsjö AIK mot några.......
Första målet var att dom gjorde självmål, hihi!
Doms målvakt var jättebra och vi sköt över 10 skott
på henne men hon räddade alla!! Men tillslut passade
Liv mig och jag gjorde mål. Sen gjorde någon annan mål
också.


Älvsjö AIK 99 vann båda sina matcher! :)
Det var min lördag!






Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka fina kläder. De skulle passa dig bra .Rätt färg till dina ögon.Det var fullfart på lördagen.Mycket idrott,roligt för dig.

2010-09-26 @ 13:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0