Tiisdag

Tjingeling :)

Idag började vi 9 med gympa, det var fotboll. Sen
var det matte, det gick bra. Dagen slutade med No,
vi gick igenom Flyta & sjunka. Så ska göran en läxa
om det strax, ska kolla vad som flyter och vad som
sjunker. Efter skolan gick jag hem och pluggade matte.
Sen åkte mamma och jag och kollade i affärer  (2 affärer),
vi köpte halstabletter för jag börjar få lite ont i halsen :/

Imorn slutar jag tidigare för jag får gå hem innan gympan
som jag är klar med Orinteringen som dom som inte är
klara ska göra. Jippi ! :D


Jag när jag var liten, tyckte det var jättekul att rota i
lådor efter olika kläder och det var kul att ha många
färger! Där ser ni ett exempel på hur det såg ut när
jag gjorde det....

Kommentarer
Postat av: mormor

Oj vad du är gullig ser lite busig ut.Glad att ha dig som mitt barnbarn.

2010-09-21 @ 20:35:58
Postat av: Jennifer

Jag är glad att ha dig som mormor <33 Du är bäst <3

2010-09-21 @ 21:07:50
URL: http://jennifergransten.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilka spaghettiben. Du var ju lite knasig redan då ;)

Söt som socker...men i alla olika färger och mönster. Märks att du valde utstyrsel själv denna sommardag.

2010-09-21 @ 22:00:20
Postat av: Jennifer

aa haha <333

2010-09-22 @ 14:09:49
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0