Tisdaag :)

Heeej!

Idag var det sovmorgon till 9 :) Vi började med Baseboll,
vi har aldrig kört det förut men det var ganska kul och jag
träffade bollen :) Sen hade vi Historia och så. Till lunch blev
det chili con carne :( Det är så äckligt!!

Sen var det rast, då gungade vi och det var jättekul för
Sanna ramlade över Carro när dom gungade, och dom höll
på att ramla av. Det såg väldigt kul ut.

Efter rasten hade vi No, då fortsatte vi med flyta & sjunka. Vi
prövade olika saker om dom flöt eller sjönk.

När jag kom hem åt jag mellis sen åkte mamma och jag
till affären för jag hade i läxa att kolla på olika matvaror
och jämföra kg........

Fick nyss reda på att jag och Michelle kommer få spela matchen
med 00 för att vi inte har en egen match i helgen :)

Imorgon är det Orinteringsdag och då gjorde jag pastasallad
och då skar jag mig :(


Kommentarer
Postat av: Natta<3

ilug

2010-09-29 @ 13:58:24
Postat av: Jennifer

va?

2010-09-29 @ 17:04:22
URL: http://jennifergransten.blogg.se/
Postat av: mormor

hej

2010-09-30 @ 16:07:31
Postat av: mormor

Nu verkar det fungera.

2010-09-30 @ 16:08:41
Postat av: Jennifer

bra :)

2010-09-30 @ 16:12:49
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0