Tisdag !!

Hejj!!
Idag gick jag upp 07.30, det var sovmorgon till 08.55. Jag gjorde mig klar och åt frukost. Det var samling på fotbollsplan som ligger typ 3 min härifrån. Sanna och jag gick 20 i, lite tidigt men vi var klara så vi hade inget annat att göra. Bara för att var så tidiga fick vi springa tillbaka till skolan med 3:orna som hade haft gympa. Det var ganska kul faktiskt. Fast jag tror jag sprang lite för fort, fast det var inte så snabbt egentligen. Fast dom har ju kortare ben :/ Sen sprang vi tillbaka till fotbollsplanen och där körde vi Flag. Efter det gick vi tillbaka och duschade i dom äckliga duscharna. Sen var det rast, då hade vi Kinagungan. Efter det gick vi in och redovisade sommarlådorna (vi redovisade minnen från sommaren). Fast det var bara några st som gjorde idag.
Sen var det lunch, det blev potatisgratäng och skinka, det var gott :) Efter lunch var det No, då pratade vi om Orientering och så... Sen var skolan slut och vi gick hem. Nu ska jag träna glosor för vi har glosprov imorn -.-

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att glosprovet gick bra. Men det är klart att det gjorde det. För du har ju pluggat.

2010-09-08 @ 15:21:36
Postat av: Jennifer

japp det gick braa!:)

2010-09-09 @ 17:54:36
URL: http://jennifergransten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0