Torsag :/

Heej!
Idag på morgonen vaknade jag lite sent, 10 över 7, så hade
20 min att göra mig klar på. Fast jag han göra allt jag skulle.
Sen gick vi till skolan och hade hemkunskap, vi gjorde skons.
Det var jättekul, fast våra blev lite lite brända för klockan var
trasig så den gick jätte segt. Fast dom blev ändå goda:)
Sen var det matte, det var kul, vi skulle bara väga lite grejer.
Efter det var det lunch, det blev någon fisk och potatis :/
Sen var det rast, då fick jag ont i huvudet så jag gick hem.
Det jag trodde var att jag skulle få migrän och det var ju
alldeles rätt!! Så jag har sovit i några timmar och nu börjar
det gå över. Ska vila och så nu.
Vi sees senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0