Cup, Wilma o Majbrasa :D

Heej!
Förlåt att jag inte blogga igår.. men jag var på IP med
några andra så jag han aldrig.. ;)
Idag på morgonen var det innebandycup :)
Vi var riktigt laddade som det inte gick så bra
förra helgen.. ;)



Resultat:

Järfälla 98 - Älvsjö AIK 0-5   (I den matchen blev jag matchens lirare)

Sköndal - Älvsjö AIK      1-3  (I den matchen gjorde jag 1 mål)

Järfälla 00 - Älvsjö AIK  0-7  ( I den matchen gjorde jag 2 mål)

Hässelby   - Älvsjö AIK   1-6  ( I den matchen gjorde jag 2 mål)


Älvjsö AIK f99 är obesegrade!! Vi vann hela cupen. Jag kom delad 1:a i
mål-skytteligan.. ;) <33 Älvsjö AIK f99, vi är bäst! :D <33
Efter cupen åkte vi hem och då skjutsade Mamma mej till Wilma, sen var vi
där och hade kul och sen gick vi till mej och hoppade studsmatta. Sen gick
vi tillbaka till Wilma och åt mat. Efter det gick vi till långängen, till Majbrasan.
Fast det var lite kallt där.. jättekallt.. fast vi stog vid brasan så då var
det lite varmare. Lite senare kom Tilda :) Vi stog där o snackade lite och
så. Sen gick vi hem.. och nu är jag hemma.
Hejdå /Jennifer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0