Hemma...

Heej! ;)
Nu är jag hemma från mormor, eller jag kom hem runt 5 tror jag.
Då var jag, Nathalie, Sanna och Maja ute och hade "vårdag".
Vi sopade vändplan :) Det gör vi varje år.. ;) När vi var klara¨
gick vi och köpte glass. Sen gick vi hem och då var kl. halv 9.
Då gick jag hem till Sanna och hon skulle visa en sak och sen
gick jag hem och fixade lite. Jag har blivit förkyld :/ Så jag måste
ta det lungt.. Fast imorn är det träning, på onsdag är det träning
och på torsdag ska innebandylaget springa ljusruset. Jag förklarar
vad det är på onsdag :) Bilder från mormor och bilder från idag
kommer någon dag här i veckan :) Hoppas ni har haft en bra helg :D
Det har i alla fall jag haft :D
Jag & Syrran ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0