Måndag..Onsdag?

Heej!

Idag slutade jag 14.20.. haha jag tänkte att det var Måndag
som att det har vart påsklov, och vi börjar nästan alltid
på en måndag så.. Men i alla fall, idag hade vi vikarie, Berit.
Vi hade glosprov, jag fick 22/22 Rätt! :D Sen hade vi mer
Engelska och sen hade vi Livskunskap och SVenska.

Sen slutade vi med Idrott, vi hade stafett och sen skulle
vi ha svanskull.. men någon pratade typ och då fick alla
springa runt planen 5 varv och sen var det slut :/

Sen gick vi hem och nu ska jag ta det lungt.
Kvart i 7 är det innebandyträning :D Vi ses!



Jag o Emil :) <3

Kommentarer
Postat av: mormor

Duktigt Jennifer.Gulligt kort på Emil och dig.

2011-04-27 @ 17:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0