Torsdag

Heej ;)

Idag i skolan hade vi matte, matte och mer matte..
haha nej men vi hade lite läsförståelse, och sen gick
vi igenom till utvecklingsamtalen. Sista lektionen hade
vi slöjd, då gjorde jag klart mitt skrin, som jag
gav till mamma :) Det var svart och vitt, jag kanske
kan lägga upp en bild sen.

Idag ska jag bara ta det lungt,
det är ingen träning idag.. men jag ska nog träna att skjuta
lite.. för jag skjuter över målet hela tiden -.- haha <3

Sen måste jag nog göra lite matte också.. ;(

Ha en bra dag! <3



Kommentarer
Postat av: mormor

Matte matte matte är nyttigt,för hjärnan.Vilken vacker ros, tror att det är New Dawn.Har den själv.

2011-04-28 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0