ÅLAND 2011

Heej! <33

Jag kom hem från Åland runt 10 igår och då var jag bara trött.. Haha, så jag såg lite på film och sen gick jag och sov :) Sen gick jag upp kl. 6 för Nathalie fyller år idag :) Då gav vi henne några presenter och sen duschade jag och gjorde mej klar.. för första dagen i 6:an. Dagen var helt okej, vi delade typ ut papper och pratade bara.. vi slutade 13.00.

Men nu ska jag berätta vad vi gjorde på Åland :)

Först samlades hela laget vid centrum och sen bestämde vi vilka som skulle åka i vilka bilar och så. Jag åkte med Tilda. Carro åkte också i den bilen. Det tog ca. 2 timmar att åka till Grisslehamn där vi skulle ta båten till Åland. När vi var framme vid Grisslehamn väntade vi i 2 timmar på att båten skulle komma. När vi väntade på båten åt vi glass och hade jättekul! Vid 3 kom båten, då gick vi direkt och åt. Det var buffé :) Efter maten gick vi runt och köpte lite godis och så. Vid halv 6 ungefär var vi framme vid Åland. Då åkte vi till Vandrarhemmet där vi skulle bo. Vi bodde i våningsängar :) På kvällen åt vi "mellis", körde vinken och snackade och så ;) Sen senare så gick vi och la oss. Jag sov inte bra.. jag fröööös.. ;( Nästa dag gick vi upp vid 8, alla var jättetrötta. Då åt vi frukost och gjorde oss klara att spela cup :) Vid 11 åkte vi till fotbollsplanerna och spelade.

Matcherna Lördag:

1:a matchen: Vann vi med 6-1 :)
2:a matchen: Vann vi med 2-1 :)
3:e matchen: Förlorade vi med 3-1 :(

Men vi kom till SEMIFINAL! Som vi spelade på söndagen, och då blev det 2-2 och sen blev det straffar. DÅ VANN VI! Så vi kom till Final och förlorade den med 2-0 :/ Men vi kom 2:a av 8 lag. Det var jättebra ju! Segeltorp f99, vi är bäst! <3 Sen åkte vi och badade och efter det åkte vi hem till Sverige ;) Det var helgen på Åland med bästa segeltorp f99 :)


Hihi, Emma pch Wilma! Väntar på båten till Åland :D

Hinner inte lägga in mer bilder nu, för nu ska vi ha fest
för Nathalie ;) <3 Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0