Har nyss sätt på film med mami :D

Heej!

Klockan ä bara halv 11...? Jag trodde typ att den var typ 12.
Det är ju så mörkt nu på kvällen. Mamma och jag såg nyss
på en film som heter "All good things", den va ju bra men lite
läskig..haha ;)

Imorn ska jag på träning, FOTBOLLSTRÄNING, har inte tränat
sen hösten 2010, tror jag. Jag ska ju med till Åland i helgen,
på reäningsläger (även fast jag inte har börjat igen). Men om
 träningstidernapassar med tiderna kanske jag börjar igen,
det skulle va kul!

Nu ska jag typ gå och lägga mej, finns typ inget att göra nu..
Men imorn går jag upp tidigt och bloggar lite och så.

Hejdå och Godnatt för er som ska sova..från Jennifer! <3


Milano 2011 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0