Hemma från bästa lägret!

Heej!
Nu är jag hemma, innebandylägret va jättekul!

Vi åkte efter skolan på fredagen. Till Djurö, det tog ungefär 1 timme. När vi kom fram åt vi middag på resturangen där vi bodde. Vi bodde i små stugor. Stället heter "Vita grindarna". Till mat blev det lasange. När vi åt fick vi veta vilka vi skulle dela stuga med. Jag delade med Saga och Engla. Våran stuga var jätteliten.. elr vi hade bara en halv stuga. På ena halvan av stugan bodde vi och pa andra halvan bodde Misse, Sanna och Johanna. Så det var väldigt litet, jag låg på en luftmadrass. Efter det skulle vi på träning, då gick vi typ 50 m till hallen där vi skulle träna. Vi tränade i 2 timmar och sen gick vi tillbaka. Då körde vi vinken och så. Sen åt vi mackor, och en kanelbulle så vi trodde var efterätten. Men det var inte det, det kom en skål med glass efter det ;) Sen behövde vi typ gå och lägga oss ;) Men vi snackade typ till 12..


På lördagen gick vi upp vid halv 8 och gjorde oss klara och sen åt vi frukost. Sen tränade vi i 2 timmar och efter det badade vi. Det var en sjö/hav precis där vi bodde. Vi körde också en stafett i vattnet, det var jättejobbigt. Sen åt vi lunch och efter det åkte vi ring efter båt :) Jag och Frida åkte först och det var jättekul! När alla hade åkt var det 2 timmars träning igen. Sen gick vi tillbaka och badade och tvättade håret och så. Sen var det middag.. det känns som vi äter hela tiden ;) Efter middagen körde vi lite lekar och så. Sen på kvällen var det fest i restutangen... men vi var ju inte där för det var ju typ för vuxna..och de spelade jättehög musik så ingen kunde sova :(

Sen var det ju redan söndag nästa dag.. alltså idag. Då var det träning och sen match. Matchen vann vi med 9-0 mot Djurö. Kommer inte lägga in några bilder nu, för jag tog inga som att min kamera försvann i Milano. Men tränarna och några andra har tagit kort så kan nog ta några därifrån.

Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0