Tisdaag <3

Heej!
Idag hade jag sovmorgon till 08.55. Jag gick upp halv 8 men ville sova mer.. :D Jag gjorde mig klar och sen kom Sanna :) Då gick vi till skolan och första lektionen var Idrott. Vi skulle ha Judo med Nicoletta ( en i min klass som går på Judo). Men det blev inte så, men vi ska ha det imorn :) Efter Idrotten var det rast, sen hade vi Historia. Vi har Historia med Sigge och han pratar inte så bra svenska så man orkar inte lyssna när han pratar i 1 timme. Fast den här gången fick vi göra korsord i typ 20 min :)
Sen var det lunch, det blev Pasta med Skinksås. Sen hade vi rast... och sen gick vi in i klassrummet. Kl. 1 skulle vi på studiebesök i Matsalen. När kl. var 1 gick bi till matsalen och då visade dom saker och vi fick stå inne i frysen, det var jättekul :) Sen slutade vi, då gick vi hem. Så har min dag sätt ut! :)
Föresten, Jag önskar alla en bra Alla Hjärtans Dag.. (som var igår).
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0