Thursday <3

Hello ! :)
Today, hahah neej jag ska inte skriva på engelska. Idag har vi haft
Matte. Det var ganska kul, eller roligare en vanligt i alla fall. Sen
hade vi rast och då kollade Maja och jag efter min "Försvunna
Skolagenda". Vi gick till expeditionen men hon var inte där.
När vi kom in var Cannie Möller där. Det är en författare, och
vi har läst en av hennes bok och då skulle vi prata lite.
Sen var det lunch, då stod det att det var körv, makaröner och ketchöp.
I slutet av dagen var det slöjd, nu har ag träslöjd. Det var faktiskt kul
den här gången :)
Sen gick Sanna och jag hem. Då åkte mamma och jag och handlade.
Jag var jättetrött men jag blev pigg :) När vi kom hem gjorde vi mat,
det var jättegott. Nu kollar jag på TV :)
Ha en bra kväll <3




Kommentarer
Postat av: pingu

Hejsan.Hoppas att du hittade det du sökte.Ha en bra kväll själv.I morgon är det fredag. Sedan är det helg jippi,då brukar du städa rummet.

2011-01-27 @ 20:46:03
Postat av: Jennifer

<3

2011-01-27 @ 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0