Friidrottsdag på Källbrink

Heej! <3

Nu är jag hemma från Friidrottsdagen. Först hoppade vi längd,
jag hoppade 3,55 m :) Sen var det 60 m och då sprang jag
på 9,44.. Efter det var det lunch :D Jag åt mina pannkakor
som jag gjorde igår. Efter lunch var det kulstötning. Det
var läskigt.. haha men jag stötte 5,40 m. På 60 m
sträckte jag benet så det gör jätteont :/ Vi slutade med
stafett. Vi kom 2:a, elr egentligen 1:a för vi fick reda på att
dom som kom 1:a typ hade fuskat. Elr dom hade sprungit
lite fel.. ;) Fast jag vet nt hur det va..

Nu ska jag plugga -.- jag skulle va me Carro men jag
kan inte ringa henne för jag har inga pengar på mobilen :/

Ikväll är det träning :) Det är bara det att jag har så ont
i benet. Men jag ska gå ändå! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0