Måndag, men inte skooola!

Godmorgon, vaknade för en timme sen. Idag ska jag bara vara hemma. Jag ska ta lite kort :) När jag vaknade gick jag ner och då brukar ALLTID Dexter och Bagheera sitta vid deras matskålar och vänta på mat. Men idag var det bara Bagheera som gjorde det.. Dexter kom inte ens när jag hällde upp mat. Han låg nedanför soffan bara.. Sen hämtade jag mat och vatten till honom och ställde det bredvid, men han ville inte ha :( Sen la vi honom i soffan och nu ligger han bara och sover. Han kanske har ätit något konstigt och blivit sjuk :/
Min älskade katt, Dexter! <3

Kommentarer
Postat av: august

eller så e han bara trött, det e nog inget fel på honom. :) <3

2011-12-03 @ 08:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0